Like A Dream

""


D'Boss!

Hi I'm Fatin Farhanah. 17 years young . Just call me Fatin or Nana or NANOT for short . Ex-SMK Convent Muar.Student of TiJB.

Entries About Linkies Stuff


Scream!

Letak link blog korang sendiri , ok .
Dilarang mencarut di sini ye sayang ;)
Letak link dengan betul tau.
Tolong tinggalkan jejak anda di sini .

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Hai , Assalamualaikum! lama sudah aku tinggalkan blog ni, fuh sgtlah berhabuk. *tiup habuk* okay , aku tipu je. Hahahahahaha !
Huish , bkn main suka kau Fatin , syok sendiri hang noh. Hahaha .
Okaylah , sudah sekian lama aku tidak berblogging. Kira2 last aku update 2012 skrg dah 2016 pandai2 lah kira. Hahahaha , okay gais, I'm here to tell you about my new life at the new school. yelah , aku ni mcm kena kejutan , yelah bygkan dri darjah 1 smpi form 3 duduk sekolah semua perempuan. Tiba2, form 4 masuk sekolah campur , aku rasa mcm OH MAI GOD! Macam di alam mimpi. Wake me up please. Like seriously? Dulu kau pegi sekolah agama kot , ade cmpur lelaki. Lek ahh *bermonolog seorg diri* .
No! Ni lain , sumpah lain....yelah dulu kan kita mcm benyai2 mcm tu kat sekolah agama mana ada fefeeling sgt. Nooo , not at all. dulu adelah jugak tangkap2 cintan , tpi tk delah smpi rasa nk ape2. Benyai2 mana ada , hahahaaha. Ciss , aku bukan nak cerita pasal cintan , tpi aku nk cerita pasal kawan baru. Yes , a new friends. Aku kan, masa first day masuk TiJB aku rasa noob gila , mcm tk de life , kawan pon tk de , aku sorg2 dan secara tiba2 homesick tu dtg. Yelah, sedih kot. Mana ada org nk kwn dgn aku. Kat surau sorg2 smpi ade sorg senior tu tnya aku "Awak mmg sorg2 eh?" Aku pon angguklah , lepastu dia ckp "Takpe , lama2 ade lah tu" aku pon angguk lgi , yelah aku noob kan. Hahaahaha , ingtkan nk kwn ngan aku . Okay angan2. Lepastu aku mulalah misi aku mencari kwn. Mula2 aku rapat dgn bdk dorm aku , senang cite tahun lepas aku mmg rpt ngan bdk dorm aku. Yelah , tahun lepas senior je kat prep dan aku malas , sbb.....emm adelah hal tu. So , aku jarang ah dgn bdk prep walaupun satu kos. senang cite , aku jumpa diorg pon waktu2 prep je , kalau hari minggu mmg aku angkut semua hw aku naik form , walaupun tingkat 3 tu haaaaa , nunnnn jauh di sana. penat siut mendaki , lagi2 bulan puasa. Then , baru tahun ni aku rapat dgn bdk prep aku , tu pon beberapa org je , tu pon bdk kelas sebelah , aku rpt dgn sorg je bdk kelas aku. Yelah , bdk perempuan ni complicated sikit , mcm2 hal , aku malas nk layan. Lantak korglah , pi mampuih pun tk pa, cek tak de hal. Masing2 bawak kepala sendiri , lantaklah. Yg penting , aku ade mereka yg ade disampingku ketika susah mahupun senang. *oi mas abel mai aida, korg patut baca ni , jarang ah aku puji korg mcm ni* huhuhuhu. Gais , jangan berpisah please lepas SPM ni . Tinggal berapa bulan je lagi wei kita nk bersama. Aku harap korg tk lupakan aku 😭 . Ok bye.

P/S: TINGGAL BERAPA HARI JE LAGI NAK PUASA , SELAMAT BERPUASA GENG. JANGAN PONTENG! HUHU