Like A Dream

""


D'Boss!

Hi I'm Fatin Farhanah. 17 years young . Just call me Fatin or Nana or NANOT for short . Ex-SMK Convent Muar.Student of TiJB.

Entries About Linkies Stuff


Scream!

Letak link blog korang sendiri , ok .
Dilarang mencarut di sini ye sayang ;)
Letak link dengan betul tau.
Tolong tinggalkan jejak anda di sini .

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Tekanan :'(

Hye ! Dah msuk waktu subuh , pergi solat sana  . Aku tak tahan dgn tekanan tau tak ? aku dah tak menangis sbb nnti aku pening tpi skrg aku menangis lgi . Ade sesiapa kesah tak ? ade sesiapa nk dgr masalah aku tak ? Tak de ssape akan dgr punya . Sbb diorg kan dgr mslh geng sndiri je . Sebenarnya blog ni aku tak nk followers yg rmi pon . Blog ni untuk aku lepaskan segala ,blog ni je jadi diary online aku . Klu aku nk cerita masalah aku kat sesiapa tak kan ssape nk dgr . :'( Aduiii ! aor mata jgnlah keluar lgi  . Aku dah penatlah woiii ! ahhhh ! Dah lah bgun sahur dah kena marah-marah ! aku penat tau tak ? kat sekolah dah lah tak de kwn nk dgr masalah . Kat rumah....tak payah ckp . Aku dah penat lah woiii ! Mna ade org pon nk bca blog aku pon . aku sedar dri Aku sape . Aku tak layak jdikan diorg tmpt aku aku mengadu masalah ! :'(