Like A Dream

""


D'Boss!

Hi I'm Fatin Farhanah. 17 years young . Just call me Fatin or Nana or NANOT for short . Ex-SMK Convent Muar.Student of TiJB.

Entries About Linkies Stuff


Scream!

Letak link blog korang sendiri , ok .
Dilarang mencarut di sini ye sayang ;)
Letak link dengan betul tau.
Tolong tinggalkan jejak anda di sini .

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Saya sayang Diorg

hye , Salam Ramadhan . Semoga puasa tahun ni lebih baik dri yg lepas . Hmmmm , hari ni I want to tell you about my Bestfriends Forever . hmmmm . sebenarnya saya tak tau ape perasaan saya skrg , antara sedih..kecewa...gembira ...cemburu ... entahlah saya pening dgn perasaan sendiri :( tiba-tiba rindu diorg pulak dah , dua org je yg rapat ngan saya skrg ..enthlah diorg rindu saya ke tak , saya...saya...saya.. hmmm , konpius lah ! hmmmm , picture lain kali lah . hmm saya beritahu nama je lah . 
  • Najeha Natasya binti Mohd Najib
  • Zawani Nadzirah binti Zamani(rapat)
  • Nur Dini binti Mohd Seth(rapat)
  • Aina Afiqa binti Mohd Azmi 
hmmm , saya ada ex-bestfriends forever sebenarnya .Dia anggap saya sbgai BFF lgi , tpi..tpi..tpi.. saya dah lma dah tak anggap dia sebagai BFF sbb dkt skolah bru dia , dia da rmi BFF , dia tak perlukan saya lgi . I hope dia bca yg saya tulis ni . Dear Nur Hilda , kta tau awk dah rmi BFF and awk ada ckp yg awk still anggap kte sbgai BFF , kte pon ckp kte still anggap awk BFF right ? tpi bila difikirkan balik , kte dah tak anggap awk BFF anymore . Sbb awk kan dah rmi BFF kat SAB . awk tak perlukan kte lgi :( So , terima kasih Hilda kerana pernah jdi BFF kte , sanggup tlg kte msa sng dgn susah kte selama 4 Tahun . Terima kasih atas hadiah yang awk bgi msa birthday kte , kte hargai . Selamat tinggal Hilda .