Like A Dream

""


D'Boss!

Hi I'm Fatin Farhanah. 17 years young . Just call me Fatin or Nana or NANOT for short . Ex-SMK Convent Muar.Student of TiJB.

Entries About Linkies Stuff


Scream!

Letak link blog korang sendiri , ok .
Dilarang mencarut di sini ye sayang ;)
Letak link dengan betul tau.
Tolong tinggalkan jejak anda di sini .

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kongsikan Cerita Sedih Bersama Uncha


KETAHUI LEBIH LANJUT DI KLIk sini 
HI , semua sihat ? sihat kan ? alhamdullilah , hari ni , saya ade join satu contest yang ditag oleh Berry terpaksalah join juga , .. :)
Hmm , hari ni nk cerita sedih pasal perkara yang Fatin tak dapat lupakan sampai sekarang , saat saya dan BFF(H) saya bergaduh disebabkan pihak ketiga menggangu hubungan kami , semenjang BFF saya duduk disebelah "pihak ketiga " tu , perangai dia banyak berubah , dia selalu bersama dgn pihak ketiga , tahun lepaskan lah , lepas UPSR cikgu buat lawatan pegi Pulau Pinang , BFF saya lgi dua org tk pegi , saya pon dah niat tak pegi , tpi lps BFF sya (A) bgi tau yang BFF(H) pegi , saya pon ubah fikiran , saya nk pegilah , tpi sya ingat nk duduk ngan dia , tpi dia duduk ngan pihak ketiga ,saya marah lah dia ,  apa lagi saya ingt nk batalkan lah , tpi saya pegi sbb BFF (A) saya pegi , saya pon pegi lah , lps balik dri pulau pinang , saya cakap lah dgn dia yang perangai dia dah berubah ? what the ..? dia marah saya balik , ? kami bergaduh , sampai last sekolah , sampai result UPSR keluar , sampai mnta break BFF , agaknya dia tak tau , yang saya cemburu dgn dia , rapat dgn pihak ketiga tu ..sakit hati , lepas break , makanan kegemaran dia kat sekolah , saya tak beli  , skit hati wokk , ! nsib lah , thun ni , BFF saya tinggal sorang je stu sekolah , mula-II stu sekolah , lepas tu , sorang demi sorang tinggalkan saya ! Sampai yg last smpi ke NAJEHA , dia dpt tawaran ke Sm Sains pulak ! ahhhh , !! terasa hati ini dihiris-hiris !! dia tk dtg bape hari sebelum pindah ke sana , terasa berat hati , dia nk tinggalkan kami berdua dkt sekolah tu ,  mcm tak nk kasi dia pegi je , cuti seminggu hari tu , kami tk dpt berjumpa langsung ! tk dpt nk lepaskan rindu ! dan bila dia cuti , kami sempat VC  , chat kat facebooktu pon berapa hari je , rsa sgt nak blik muar !! nk jmpa dia ! , lepas tu , hari ke berapa cuti , dia ckp dia nk hanggout ngan sape tah , janji budak tu stu sekolah , saya pon ape lagi , ! Marah lah dia , *saya cakap ape ? adelah .. pas tu saya merajuk ! dia pon pujuk , haa ! tau pon ,. rindu dia yang teramat , tak pernah tk jmpa dia berbulan-II selalu nya , time cuti kitaorg slalu hangout , sme-II bwa adiklah ...  huh , rindu sgt dgn dia ! rindu sgt ! rindu sgt ! Nak tanya pendapat ? ape perasaan korang , bila BFF dirampas ? SEDIH KAN ? mcm tulah perasaan saya .. dan ape perasaan korang ? bila BFF tak stu sekolah ? jauh pulak tu ? SEDIH juga kan ?ahh ! mcm nak menangis meraung-raung je ! msuk bilik nangis teresak-esak ! ahh ! tak mampu ditahan ! sampai di siu sahaja ,..SEKIAN CERITA SEDIH SAYA ... *menangis mengingat kembali perkara yang lepas ..

Saya nak tag: