Like A Dream

""


D'Boss!

Hi I'm Fatin Farhanah. 17 years young . Just call me Fatin or Nana or NANOT for short . Ex-SMK Convent Muar.Student of TiJB.

Entries About Linkies Stuff


Scream!

Letak link blog korang sendiri , ok .
Dilarang mencarut di sini ye sayang ;)
Letak link dengan betul tau.
Tolong tinggalkan jejak anda di sini .

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kawan Baik ku..!!aku rindu kamu!!!

sori ye klu post saya ni  tergedik ke terperasan ke..hehe...
hai korang ari ni saya nak post about my BFF..korang semua mesti tau...
hemmm nk tgok gmbr BFF sya??
pasti nk tgok hehe??al maklumlah BFF saya ni semua lagi cute-2...dan rmi admire!!!
haha!!ni gmbr nye...tgok bwah ye..
bukan tgok bwah post saya tgok bwh lantai..hehe!!
gurau saja meyyhh...jgn mrh..
ni lah gmbr diorg..
Wani!!kte rndu awk!!

Aina!!kte rndu awk!!!nk berkenalan bole aje...nk mnta nama account facebook dy??
haha!!kne tnya tuan nye dlu...


Jea!!!!!kte rndu awk!!!!!haha ni lgi sorang ni...cute kn dy??rmi admire tau!!
al maklumlah org cntik kn...msti rmi admire..nk mnta nma account fb..??
tnya tuan nye dlu..

Athirah!!thnx eh tlg kte mse kte ade problem kat skola...
rndu awk!!

ok..ok...that's all for today...nnti saya akn post psl bnde lain lgi...
gud nite sume...

hmm....sblom tu korang nk hadiah x??
klik sana sini situ